Zwroty i refundacje
Refundacje
W przypadku większości produktów, w mało prawdopodobnej sytuacji, gdy Twój produkt jest wadliwy, możesz odesłać go do nas w celu uzyskania zwrotu pieniędzy lub wymiany w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Warunkiem zwrotu jest to, aby produkt był nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Produkt musi znajdować się również w oryginalnym opakowaniu.
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem, że odebraliśmy odesłany produkt.
Poinformujemy Cię również, czy Twój zwrot został zaakceptowany, czy odrzucony.
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, Twoja refundacja zostanie przetworzona, a kwota automatycznie zwrócona na Twoją kartę kredytową lub pierwotną metodę płatności w ciągu określonego czasu.
Opóźnione lub brakujące refundacje
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy:
-
Najpierw ponownie sprawdź swoje konto bankowe.
-
Skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej – czasem może minąć chwila, zanim refundacja będzie widoczna.
-
Skontaktuj się z bankiem – może wystąpić opóźnienie w księgowaniu, zanim zwrot pojawi się na koncie.
Jeśli zrobiłeś wszystko powyższe i nadal nie widzisz zwrotu, skontaktuj się z nami przez czat lub e-mail: support@arctiqo.se
Wymiany
Wymieniamy produkty wyłącznie, jeśli są wadliwe lub uszkodzone.
Jeśli chcesz wymienić produkt na ten sam model, skontaktuj się z nami e-mailem lub skorzystaj z formularza kontaktowego.
Koszty zwrotu
Skontaktuj się z nami e-mailem: support@arctiqo.se, aby rozpocząć proces zwrotu.
Przekażemy Ci e-mailem instrukcje, na jaki adres należy wysłać produkt do zwrotu.